eSmiley og PELIAS Norsk Skadedyrkontroll blir samarbeidspartnere på Digital IK-mat og Skadedyrkontroll. Dette er et samarbeid som vil øke verdi for alle våre kunder, og ytterligere effektivisere og øke kvaliteten på det profesjonelle kjøkken.
Døgnvakt 33 33 00 00 • Gratis befaring

eSmiley og PELIAS inngår samarbeid
Mandag 3. oktober gikk PELIAS Norsk skadedyrkontroll inn i et nytt samarbeid med eSmiley. I dette samarbeidet vil PELIAS bli den prefererte partner til eSmiley på skadedyrkontroll og eSmiley blir preferert av PELIAS på Digital IK-mat. Gjennom dette samarbeidet vil det bli skapt økt verdi for alle våre kunder. Det vil også bidra til å effektivisere og øke kvaliteten på det profesjonelle kjøkken. Samarbeidet vil gi fordeler både for eksisterende og nye kunder av eSmiley og PELIAS når de benytter seg av tjenester fra begge leverandører.
Vi har gjennom mange år fulgt eSmiley og deres utvikling i Norge, spesielt ved vår revisjon av IK-mat systemer. Det er liten tvil om at eSmiley med sine løsninger leverer det beste av digitale systemer for trygg mat i Norge. PELIAS er stolte av avtalen som gir ett godt samarbeid mellom begge selskaper og som i tillegg vil kunne tilby løsninger som håndterer matsvinn, elektroniske målinger m.m. – sier daglig leder i PELIAS, Trond Kristiansen
Hovedvirksomheten til PELIAS er skadedyrkontroll, men PELIAS tilbyr også tjenester innen Trygg Mat, Hygiene, Fuglesikring, Radon og Sopp.
eSmiley har over 17.000 kunder fordelt på de nordiske landene, og er ledende leverandør av Digital IK-mat og verktøy for å redusere matsvinn til profesjonelle kjøkken i mat- og serveringsbransjen.
Vi har hatt en veldig spennende prosess med PELIAS der vi nå har landet en avtale om samarbeid på skadedyr og digital IK-mat. Vi er stolte over å ha PELIAS med videre som en trygg, anerkjent og profesjonell aktør i Norge over lang tid - Uttaler Mari Blomberg, Country Manager/Director of Global Sales i eSmiley.
Gjennom dette samarbeidet vil PELIAS og eSmiley kunne benytte seg av hverandres styrker og sammen vokse slik at kundene vil få det beste tilbudet.