Bemannet døgnvakt 33 33 00 00 • Gratis befaring

DigiClean smittevernskiosk

PELIAS med ny effektiv smittevernskiosk

Pelias har inngått samarbeid med Procon om den digitale smittevernskiosken DigiClean.

DigiClean leveres med touchskjerm, og som skaper store muligheter med ulikt digitalt innhold utviklet av Procon Digital i tillegg til effektiv håndrens styrt av en lasersensor som også reduserer søl.

Smittevernskiosken kan også leveres med Procon Visit Besøkssystem som er et digitalt resepsjonsmottak der man bl.a. har full smittesporing dersom man skulle være så uheldig å få koronasmitten på innsiden av bedriften. En rekke bransjer har restriksjoner på antall kunder samtidig i butikken. Procon DigiClean kan derfor nå også leveres med komplett kundetelling via en 3D skanner montert i taket som til enhver tid holder kontroll med hvor mange kunder som er tilstede i butikken. Dersom antallet overstiges, forteller smittevernskiosken dette til kundene gjennom tydelig informasjon på skjermen om at grensen for antall kunder er nådd. Samtidig gir skjermen beskjed om når det er grønt lys igjen for å gå inn.

Det er viktig å redusere smitterisikoen av COVID-19 mest mulig, og DigiClean vil vise seg som en god løsning for å oppnå dette. PELIAS står for full service og vedlikehold av maskinene, enten det dreier som om en mindre reparasjon eller ny maskin, og vil også sørge for nødvendige software oppdateringer. PELIAS vil i tillegg kunne tilby en fastpris på håndsprit/desinfeksjonsmidler til maskinen.

PELIAS er en landsdekkende aktør innen skadedyrkontroll med bred erfaring innen smittevern etter snart 35 år i bransjen. Selskapet er en del av Terminix som har over 3.000 ansatte rundt omkring i verden. Selskapet har hele tiden fokus på å være i forkant av utviklingen og setter kompetanse blant sine medarbeidere høyt. Dette har vært en medvirkende årsak til at PELIAS har kunnet utvikle og komme med innovative løsninger innen de forskjellige markedene de operer i, det være seg skadedyr, hygiene eller matsikkerhet.

Ønsker du hjelp?